Kanclerz

Kanclerz uniwersytetu jest kierownikiem administracji i członkiem rektoratu lub komitetu wykonawczego. Jest opiekunem kadry pozanaukowej i pozaartystycznej oraz odpowiada za budżet, nieruchomości oraz za sprawy prawne i inne zadania administracyjne.

Wynagrodzenie dla tego urzędu jest uregulowane w ustawie płacowej i zależy od wielkości uczelni. Dziś kanclerze są zwykle spotykani na uczelniach publicznych.


Co to znaczy Kanclerz?

Dowiedz się co oznacza „Kanclerz” razem z opisem definicji tego słowa. Jak je stosować, oraz jak się nim poprawnie posługiwać.

O tym, co to jest Kanclerz przeczytasz w tym materiale.

tagi:

  • co to znaczy
  • co jest znaczy
  • co oznacza

Wszystkie publikowane materiały są weryfikowane przez naszą redakcję.

Sprawdzanie pisowni i pomoc w ortografii

Wątpliwości językowe i wyjaśnianie pisowni trudnych wyrazów. Nie wiesz jak się pisze dane słowo? Znajdziesz tutaj informacje o zasadach pisowni, ortografii i regułach obowiązujących przy danym wyrazie lub wyrażeniu.

Widzisz błąd? Napisz nam o tym — naprawimy go!

W każdej chwili możesz do nas napisać. E-mail i wszystkie inne niezbędne informacje znajdziesz tutaj.